Avatar billede longhi Nybegynder
13. maj 2010 - 19:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning til trådløs netværk

Hej, vi har allerede 2 computere tilsluttet vores trådløse netværk. Netværket har password og brugernavn.
Når vi så skriver det ind på den nye computer (som lige er blevet reinstalleret med winxp) skriver den

"adgangskoden til netværket skal være 40 bit eller 104 bit, afhængighed af konfigurationen. Adgangkoden skal angives som 5 eller 13 ASCII - tegn eller 10 eller 26 HEXI decimaler tegn."

Ved sq ikke hvorfor den skriver det. vi har aldrig set det før når vi har tilsluttet andre computere til netværket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2010 - 20:04 #1
Kan det passe i kører med WEP kryptering?
Avatar billede longhi Nybegynder
13. maj 2010 - 20:29 #2
det er standard opsætning med password. vi har ikke selv sat noget webkryptering til.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2010 - 21:58 #3
Hvilken type sikkerhed?
Avatar billede longhi Nybegynder
13. maj 2010 - 22:37 #4
det er en helt ren winxp installation
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2010 - 22:41 #5
Hvilken type sikkerhed er det trådløse?
Avatar billede longhi Nybegynder
14. maj 2010 - 10:03 #6
det er også en ren netgear. Jeg har ikke lavet noget om på noget.
Men som sagt, vi har sat adskillige computere til uden den har sagt det der.
Avatar billede longhi Nybegynder
14. maj 2010 - 13:26 #7
Avatar billede longhi Nybegynder
14. maj 2010 - 13:28 #8
virker stadig ikke, og troede egentlig der ville komme et hurtigt svar. så opretter spørgsmålet under et andet emne
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2010 - 18:56 #9
Lidt spil af tid at prøve at hjælpe dig, hva?