Avatar billede IWackInOps Nybegynder
11. maj 2010 - 17:58 Der er 2 kommentarer

Turtle Beach HPA2

Hej allesammen!

Jeg har lige købt, et nyt headset.
Har bare lige fundet ud af det kræver 4 jackstik og min bærbar(Acer Aspire 6930G) har kun 3 jackstik.

Så nu er jeg lidt forvirret over, hvad jeg skal gøre.
Er det muligt at jeg kan få købt USB lydkort til min bærbar, som understøtter 5.1 surround sound.

Det ville være en stor hjælp hvis i her på eksperten, kunne måske sende mig et internet link hvor jeg kunne købe et USB lydkort eller noget ligne.

Headset = Turtle Beach Ear Force HPA2, ved godt det var lidt dumt køb(Troede det fungerede godt til en bærbar).

Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede wolfen241 Nybegynder
16. maj 2010 - 14:46 #1
hvad med http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14134.
jeg har ingen ide om det er godt, men jeg tror det vil virke. det kan købes her: http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=61808.

ps. tilykke med dit nye headset (har selv lige købt det samme)
Avatar billede wolfen241 Nybegynder
16. maj 2010 - 15:08 #2
linkene virker vist ikke men det er et trust SC-5500p