Avatar billede Kjaa Nybegynder
11. maj 2010 - 13:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stavekontrol Microsoft Outlook 2003

Hej,

Jeg sidder her og skal prøve at finde en løsning til noget stavekontrol i Outlook.

Altså stavekontrolen virker delvist, den kommer bare ikke med den røde streg under ordet så man kan se der er en fejl i det, og den ville være rigtig dejligt at få hvis det er muligt! Det virker i Word, men ikke i Outlook...

Nogen der måske har noget på hjertet, om hvad man kunne gøre?

På forhånd tak!
11. maj 2010 - 14:16 #1
Indstil Outlook til at bruge Word som editor. Så får du automatisk denne funktionalitet.

Funktioner->Indstillinger, fanen Postformat. Marker de 2 felter: Brug Microsoft Office Word 2003 til at redigere e-mails
Brug Microsoft Office Word 2003 til at læse e-mails i RTF-format
Avatar billede Kjaa Nybegynder
12. maj 2010 - 09:59 #2
Det virker! Det køre godt nok over Citrix så det var lidt langsomt til at starte op, men tak for hjælpen!