Avatar billede cazbar Nybegynder
10. maj 2010 - 20:40 Der er 16 kommentarer

Programmør til Webshop søges

Jeg står og skal designe en webshop for en cykelbutik og derfor har jeg brug for en programmør der kan lave en billig men stabil løsning. Jeg så helst det kunne intergres med wordpress og shoppen skal kunne tage visa.

kontakt mig venligst asap
Avatar billede The_Buzz Novice
10. maj 2010 - 21:38 #1
Hvis det er i PHP / MySQL kan jeg godt tilbyde mig selv freelance.

Se eventuelt www.modified.dk for lidt om hvem jeg er - og email mig via link på denne side hvis interesseret.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
10. maj 2010 - 23:13 #2
Et færdigt system var måske at foretrække? Noget som kun skal tilpasses, man kan købe mange færdige systemer som kan udvides efter behov :)

Ellers vil sådan en løsning jo hurtigt koste 2-400.000 og måske dyrere hvis det er noget der skal være anvendeligt og udvikles fra bunden.
Avatar billede it-michael Nybegynder
11. maj 2010 - 07:58 #3
Hej Cazbar

Vi er i den billige end af skalaen! Så måske det kan betale sig at du kontakter os, vi levere e-butikker i følgende systemer.

Magento, osCommerce og Joomla/VirtualMart som skulle gøre det samme som en butik integreret i WordPress (vi har endnu ikke en ekspert i wordpress på kontoret).

Det er også er selvfølgeligt rart at vide at vi kan levere løsning til et par procenter af hvad andre foreslår for prisen skal være.

Hilsen

Michael Jacobsen

skype; it-michael79
Dk tel. +45 3695 0399
Th Tel  +66 (0) 815 955 481
email; michael@outsource-it-to-thailand.dk
www.outsource-it-to-thailand.dk
Avatar billede janus_007 Nybegynder
11. maj 2010 - 09:26 #4
Ja det er også sådan noget jeg forestiller mig, noget der ikke laves fra grunden!

Og Michael -> Jamen i leverer jo ikke systemer til en brøkdel, læs hvad jeg skrev ;)
Avatar billede cazbar Nybegynder
11. maj 2010 - 10:31 #5
Tak for svarene men er der nogle af jer der rent faktisk kan sætte en billig webshop op på en allerede bygget butik? Jeg skal bruge en der kan give mig en pris på en butik med følgende

40 cykler
valg af tilbehør
visa/dankort betaling

Jeg levere design og skal derfor bruge en der kan sætte webshoppen op og jeg skal bruge nogle priser som jeg kan gå videre med til kunden. Det haster.
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
11. maj 2010 - 15:59 #6
Ring til mig.. så laver jeg det for dig. Har stor erfaringen indfor programmering af webshop. 21684661 eller skriv info@cheap-web.dk.
Avatar billede dunkeren Nybegynder
11. maj 2010 - 18:30 #7
cheap-web det er dit design sørme også...stakkels kunde.
Avatar billede dunkeren Nybegynder
11. maj 2010 - 18:31 #8
Link....
pris : easywebhost@easywebhost.dk
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
11. maj 2010 - 19:33 #9
Jeg har til den dag i dag ikke haft brug for en hjemmeside selv.. er ved at lave en men tiden er bare ikke til det.. ønsker du ref. kan du bare bede om det.. http://childcaredenmark.dk/shop
Avatar billede dunkeren Nybegynder
12. maj 2010 - 14:23 #10
Du har ikke tid og alligevel vil du hjælpe kunder, den halter da vist en smule dk-andersson
Avatar billede it-michael Nybegynder
12. maj 2010 - 14:36 #11
Hej Cazbar

Det antal du ønsker af cykler i den webshop, dem kan du altid lægge op, det vigtigste er at du beslutter hvilke kategorier du ønsker.

det skal med i det første design, derefter kan du selv styre de cykler du lægger op, priserne og rabat samt levering dato.

Alle disse funktioner er bygget ind i de forskellige web-shops. Og bær ikke koste ekstra.

Hilsen

Michael
www.outsource-it-to-thailand.com
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
12. maj 2010 - 14:41 #12
Det er som man vil opfatte det... Hvis man stiller det op har man jo aldrig tid.. Tid er noget man tager sig og ikke noget man har. Min priotet er ikke min egen hjemmeside, men der i mod mine kunders.

Der findes en tale måde "Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus"

Men vi kommer ikke vider med denne sag, vi har være vores holding.
Avatar billede cazbar Nybegynder
17. maj 2010 - 17:48 #13
Kan du give mig en pris?
Avatar billede cazbar Nybegynder
17. maj 2010 - 17:49 #14
The_Buzz - Kan du give mig en pris?
Avatar billede The_Buzz Novice
19. maj 2010 - 19:35 #15
Jeg tager som standard 450,- i timen og sælger 10 timers klippekort for 4.000,-

Har dog stadig ikke 100% en ide om hvad det er du vil - men der er mange opensource shop løsninger der hurtigt kan integreres.

Det skal dog siges at grafisk design ikke er det jeg er stærkest til - men har mange grafik templates som kan bruges til webshops.
Avatar billede VoiZ Nybegynder
19. maj 2010 - 21:01 #16
Overvejes