Avatar billede guldfelt Nybegynder
09. maj 2010 - 21:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tænde laptop

Hej
Jeg er et "spændende" problem: Når jeg forsøger at tænde min laptop sker der INTET. Ingen lamper lyser, processoren går ikke igang osv. Den lader heller ikke når strømforsyningen er tilsluttet.
Jeg har checket strømforsyning og batteri - de virker som de skal i en lignende maskine - så det er ikke det.
Fandt en artikel om hængende kondensatorer (http://www.version2.dk/artikel/7854-mystisk-stroem-kneb-vaekker-doede-baerbare-til-live) men det gav desværre heller ingen resultat.
Er der nogle der har et forslag eller er jeg tvunget til at sende den til rep.
Det er en: Acer Extensa 5230E
På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2010 - 22:02 #1
En reparation vil sikkert koste mere end en ny computer - prøv at låne rammene fra en lign. computer, hvis det ikke hjælper er det med stor sandsynlighed bundkortet og dermed brokkassen
Avatar billede guldfelt Nybegynder
10. maj 2010 - 18:38 #2
Du har sikkert ret. Heldigvis er compueren ikke mere end 5 mrd gammel. Tænker bare at det sikkert at der sikkert var et eller andet "magisk" træk jeg kan bruge.
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
11. maj 2010 - 03:43 #3
Lod engang en gammel bærbar flyve igennem rummet, fordi den ikke virkede, og det hjalp faktisk.. Men tror ikke lige det er løsningen :D
Avatar billede guldfelt Nybegynder
11. maj 2010 - 06:51 #4
hehe. Det prøver jeg lidt senere.
Avatar billede guldfelt Nybegynder
16. maj 2010 - 21:11 #5
Da der ikke rigtig kommer mere lukker jeg den her