Avatar billede cybercat Nybegynder
02. januar 2000 - 10:35 Der er 18 kommentarer

Lyd

Hvad kan det være at når jeg sætter en
musikcd i, kommer der ikke nogen lyd,men winamp starter godt nok.
Når jeg så henter mp3 filer virker det,winamp starter og der er musik.

Håber at i kan hjælpe mig.

Hilsen cybercat
Avatar billede chruker Nybegynder
02. januar 2000 - 10:43 #1
Winamp installationen spørger om Winamp skal bruges som standard medieafspiller i Windows, dvs. ved afspilning af mp3, wave, musik cd'er osv.. Du kan slå dette fra inde i indstillingerne for Winamp. Om du samtidig får Windows' standard cd-afspiller tilbage til at spille musik cd'er med, ved jeg ikke.
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 11:03 #2
chruker>> Jeg mener at du får Windows CD-Player tilbage... Man får i hvertfalde Windows Media Player som standart hvis man fjerner Winamp som standart WAV-Player
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. januar 2000 - 12:50 #3
Hehehe nu kan det godt være at jeg har misforstået noget her, men kan det ikke lige så godt være fordi at han ikke har sat kablet mellem CD-ROM drev og lydkort i!?!?!?!?!
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 13:30 #4
Så kunne man spørge:

Virker det med Windows egen CD afspiller?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. januar 2000 - 15:52 #5
Prøv også at gå ind i Enhedshåndtering og under egenskaber for dit CD-rom drev vælger du "Digital Afspilining gennem lydkortet"

så går musikken gennem IDE kablet
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. januar 2000 - 17:25 #6
cyberesben>>> Det kan jeg ikke vælge på vores puter?!?!?
Kører Win98 (ikke SE)...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. januar 2000 - 18:59 #7
er det disabled eller helt væk?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. januar 2000 - 19:18 #8
... Det er helt væk... ?!?!?!?!
Og hvad betyder det når der er flueben ud for "Afbryd forbindelsen"???
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 19:29 #9
Det har noget afgøre med hvis man har et SCSI drev ... mere ved jeg ikke
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. januar 2000 - 20:53 #10
... Hmmm jeg har da ikke noget SCSI drev...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. januar 2000 - 20:54 #11
hvor ved du det fra?
Avatar billede cybercat Nybegynder
02. januar 2000 - 22:09 #12
TIL i11uzion
DET har ikke været pillet fra,men jeg har delt min harddisk og derefter opstod problemmet.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2000 - 02:50 #13
så er det nok fordi dit CD-ROM drev har ændret bogstav men programmerne ikke er klar over det...
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. januar 2000 - 22:49 #14
Jeg ved ikke om du læste min kommentar:

Virker det med Windows egen CD afspiller?
Avatar billede cybercat Nybegynder
08. januar 2000 - 21:53 #15
TIL GOULDUCK.
DET VIRKER IKKE MED WINDOWS EGEN CD AFSPILLER
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. januar 2000 - 04:39 #16
Relax... jeg ville bare høre om det var en fejl i Winamp...
Avatar billede cybercat Nybegynder
09. januar 2000 - 13:42 #17
Til Goulduck

Det er iorden, men det gør den ikke.
Avatar billede runek Nybegynder
07. august 2001 - 15:41 #18
Hej Cybercat

Du har selvfølgelig tjekket at der sidder audio kabel fra CD-ROM´em til lydkortet?

De bedste ønsker

Rune