Avatar billede iverliin Nybegynder
08. maj 2010 - 22:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forbinde pc til tv

Hej!
Mine overvejelser går på at forbinde pc til tv,da jeg primært ønker at se video og billeder på tv. Der er et kabeltræk på 25 meter. Udgangen på pc er dvi/hdmi. På fjernsynet er der net tv indgang og hdmi.Er det muligt at forbinde til net tv fra pc.
Hvad mon der er brug for. Der er meget at se på, har næsten opgivet det, mon der er en snedig sjæl der har en god løsning her.
MVH Iver Liin
08. maj 2010 - 23:00 #1
Avatar billede iverliin Nybegynder
09. maj 2010 - 20:08 #2
Hej karise_larry!
Ja du har ganske ret, det er peperet, og så ved man ikke om det dur, mon det er muligt at bruge net tv indgangen på tv fra pc.
Det er phillips 8500 modeller der kører med denne fidus.
Kan der monteres en net udgang på pc så det dur.
Kan nogen give et fornuftigt bud her på en løsning der er rimelig sikker. Jeg har fuld hd på camcorder, så det var jo fint hvis det kunne gentages.
NVH
Iver Liin
Avatar billede iverliin Nybegynder
19. september 2010 - 22:00 #3
OK