Avatar billede ktolbod Nybegynder
07. maj 2010 - 11:10 Der er 2 kommentarer

strip html formatering, men behold table struktur

Hejsa
Jeg har en række HTML tabeller som er lavet i frontpage, og derfor har forbandet meget inline html formatering. Denne formatering vil jeg gerne have slettet, men jeg vil gerne beholde table strukturen.

Er der nogen som har et godt tip (som ikke er search/replace) eller som kender et smart program? :)

På forhånd tak!

PS: Jeg arbejder i dreamweaver mx
Avatar billede olebole Juniormester
17. maj 2010 - 13:45 #1
<ole>

Skriv programmet - og du er mangemillionær, inden du kan nå at sige "hvad var det?"  ;o)

At gætte, hvad du ønsker at opnå, udfra en kode, kan være overordentlig vanskelligt ... ikke mindst, når du har brugt tabeller.

Search/replace er nok det bedste tip, du kan få - med mindre, vi skal til at rode med clairvoyance og den slags  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede ktolbod Nybegynder
21. maj 2010 - 09:22 #2
Hehe ja det program bliver vidst kun overgået af maskinen som kan lave grus om til guld :)

Men nu vil jeg jo ikke gætte hvad som skal strippes.

Har fundet følgende program, som faktisk fungere okey:
http://www.jafsoft.com/detagger/