Avatar billede neroes Nybegynder
07. maj 2010 - 10:55 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

fjernstyringsprogram

Finder der nogen der er ekspet i fjernstyringprogrammer sådan at man kan gå ind på en anden computer og yde assistance?
og her til erfran i evt. programmet

mvh
neroes
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2010 - 11:16 #1
Jeg brydes mig godt om Teamviewer :)
http://www.teamviewer.com - det er gratis hvis det er til privat/ikke-kommercielt brug :)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2010 - 11:20 #2
svar funktionen er tiltænkt lukning af spørgsmål og pointgivning
så brug kommentar indtil i bliver bedt om et svar

teamwiever virker framragende.

m.v.h
Avatar billede neroes Nybegynder
07. maj 2010 - 11:35 #3
Findes der nogen beskreving og vejledning og forsat er der nogens eksperten ud i brugen.

mvh
neroes
Avatar billede madand Nybegynder
07. maj 2010 - 12:14 #4
Der er ikke så meget at være ekspert i, i Teamviewer.
Det er bare et program der kan overtage andre computere, hvis de har åbnet klienten.

http://www.teamviewer.com/images/pdf/TeamViewer_brochure.pdf
Avatar billede neroes Nybegynder
07. maj 2010 - 12:28 #5
Tak det kan jeg læse mig til når jeg søger, men mit spørgsmål var er der nogen ekspert ud i brugen evt en brugbar toutorial og en eksakt instruktion

mvh

neroes.
07. maj 2010 - 20:14 #6
... men hvad skal du vide mere præcist ?

DU install denne pakke på den PC der skal STYRE -> http://www.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup.exe og får dette billed ->
http://www.teamviewer.com/download/teamviewer_manual.pdf (Side 16)

Ved den PC der skal STYRES skal downloade/køre denne -> http://www.teamviewer.com/download/TeamViewerQS_da.exe - brugeren der skal så fortælle DIG hvilket ID + Adgangskode der vises i Teamviewer billedet.
http://www.teamviewer.com/download/teamviewer_manual.pdf (Side 16)

Den info skriver du ind i respektive felter...

[Opret forbindelse til partner] ...

Vupti!

---

Men prøv det (en slags generelprøve?) først hos dig selv, hvis du har 2 levende PC'er ...
Avatar billede neroes Nybegynder
07. maj 2010 - 20:38 #7
Karise
Jo men jeg ikke to stk sådan jeg kunne prøve, men det der problemet er at det er eksperter der tor de skriver til eksperter, husk at 99% af alle brugere er novicer, og vi har brug for at det er skåret en smule mere ud i pap. Det til mangler der en smule mere forklaring og ikke blot et IT sprog kun den 1% forstår. Jeg evner at gå ind og søge eksv i google og finde programmet, men der mangler en fyldelsgørende vejledning, og derfor henvender jeg mig til dette forum i håb om en "pædagogisk" forklaring og vejlidning.

mvh
neroes
07. maj 2010 - 21:03 #8
Avatar billede neroes Nybegynder
07. maj 2010 - 21:19 #9
Karise

Jo Tak, dem har jeg forlængst fundet, You tube videoen ville havde den i fokus være brugelig, men jeg vil vente til jeg får mukighed for at teste det med en ande pc .

Tak for nu
mvh
neroes
Avatar billede craditec_com Nybegynder
07. maj 2010 - 22:34 #10
Jeg ville nok anbefale tightvnc eller en form for vnc
Avatar billede neroes Nybegynder
08. maj 2010 - 02:52 #11
craditec_com

Tak fin nok at du bidrager, men hvis du ligesom gjorde dig ulejlighed med at læse spørgsmålet er dit bidrag en smule ukvalificeret og irrelevant. Det skulle gerne være en hjælp og ikke det modsatte.

mvh

neroes
Avatar billede neroes Nybegynder
08. maj 2010 - 21:56 #12
Karise

Kan ikke umiddelbar se hvor jeg skal skrive, men sagen er sluttet
uden ???
mvh¨

søren
08. maj 2010 - 22:21 #13
Læg selv en [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget svar til at 'lukke' pænt...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Avatar billede neroes Nybegynder
02. juli 2010 - 07:30 #14
Tak for hjælp til alle

mvh
neroes