Avatar billede janoide Nybegynder
05. maj 2010 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FTP server med IIS 7.5 i Windows 7

Hej

Er der nogen af jer der kan forklare en komplet newbie, hvad der kræves for at lave sin egen FTP server vha. IIS 7.5 i Windows 7?

Da jeg er helt på bar bund, kunne det være fedt med en step-by-step guide der beskriver selv de mindste detaljer.

Jeg takker på forhånd :)
Avatar billede arne_v Ekspert
05. maj 2010 - 20:20 #1
IIS plejer da at indeholde en FTP server !?!?
Avatar billede janoide Nybegynder
05. maj 2010 - 20:38 #2
Som sagt, jeg ved intet om emnet men kunne godt tænke mig at blive klogere...

Jeg er klar over at IIS indeholder en FTP server, men hvordan skal jeg sætte den op? Både mht. upload af filer samt adgang fra computere udenfor netværket osv...?
Avatar billede janoide Nybegynder
01. juni 2010 - 14:38 #3
Nå, tager lige pointsene tilbage.