Avatar billede suckface Nybegynder
05. maj 2010 - 07:26 Der er 3 kommentarer

Hjælp til ekstern harddisk

Hejsa..

Jeg står også skal have en ekstern harddisk og faldt i den forbindelse over http://eksternharddisk.dk - denne side anbefaler en Western Digital Elements Desktop 500 GB som den billigste og bedste eksterne harddisk.

Kan jeg roligt købe denne harddisk? Skal bruge den til lidt film, regelmæssig backup og lidt forskellige andre småting.

Tak på forhånd.
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. maj 2010 - 07:48 #1
Hvis du har en ALDI butik i nærheden slipper du for at betale fragt
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_18/OFF02.SHTML
Avatar billede enriko Nybegynder
06. maj 2010 - 00:12 #2
ja det kan du godt købe, da det er en 2,5 tomme så fylder den ikke så meget jeg har selv købt et men det var en iomega 500gb for 500 kr hos elgiganten :) du skal ikke bruge eksterne power supply det eneste du skal bruge en usb ledning
Avatar billede clb92 Nybegynder
06. maj 2010 - 07:46 #3
Den eneste grund til, at jeg ikke valgte den for 4 dage siden er, at jeg hellere ville have en hurtigere ekstern.

Men ellers lyder den god :)