Avatar billede phones Nybegynder
04. maj 2010 - 21:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Steam Vs. Linksys BEFSR41 version 2 firmare 1.46.2

Hej alle eksperter derude

Jeg har forsøgt at komme til at spille Modern Warfare online via Steam igennem et par dage, men desværre uden held. Har næsten lige købt spillet.

Den starter fint op med forbereder start af Call Of Duty Modern Warfare 2 Multiplayer, men efter 30 skeunder - 1 minut skriver den Steam serverne er iøjeblikket optaget og kan ikke behandle din anmodning - prøv igen om nogle minutter.

Jeg har forsøgt at ændre område til Danmark, da den stod til benexlux - men uden held.

Jeg har også forsøgt at åbe Windows Firewall for steam, men uden held.

Jeg har også forsøgt at åbne portene beskrevet på support siderne hos Steam (https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=8571-GLVN-8711)

Men det virker stadig ikke.

Nogen der har nogle brugbare løsninger?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 21:15 #1
For at vide om det er steam eller call of duty

Har du andre spil du kan teste online?

Vis ja, hvad sker der efter et par minutter online med dem?
Avatar billede phones Nybegynder
04. maj 2010 - 21:19 #2
Jeg har lige prøvet CS source og her får jeg server listen, har ikke været inde og prøve at spille. Har tidligere ikke haft problemer med online gaming, det gamle Call Of Duty virkede fint med de port indstillinger ligeledes virker det gamle MOHA også perfekt.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 21:23 #3
hmm

Har du åbnet portene til call of duty?

Ikke steam men selve spillet porte?
Avatar billede phones Nybegynder
04. maj 2010 - 21:40 #4
Jeg har lige spillet CS source i 10 minutter uden nogle problemer.

Jeg har åbnet følgende porte:

28960 - 28960  udp
1500 - 1500    udp
3005 - 3005    udp
31001 - 31001  udp
2700 - 2715    udp
2715 - 2715    udp
2714 - 2750    tcp
4380 - 4380    udp

jeg har tjekket via dosprompt og ipconfig og rettet ipadressen til så den passer
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 22:02 #5
Ok

Virker cod nu?
Avatar billede phones Nybegynder
04. maj 2010 - 22:20 #6
Ja lige pludselig poppede steam og sagde at der den var færdig med at installere (fatter jeg intet af spillet klar til at spille)
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 22:24 #7
Kan du spille det uden problemer?
Avatar billede phones Nybegynder
05. maj 2010 - 09:12 #8
Jeg kom i hvert fald ind i spillet, fik ikke prøvet at spille, men kom længere end hvade før. Tester det i aften.