Avatar billede freddii Nybegynder
03. maj 2010 - 22:43 Der er 6 kommentarer

Computerbatle!

Jeg står her og skal vælge imellem to computere. Gaming er mit højeste ønske. Jeg håber i vil hjælpe mig med at vurdere dem og sammenligne dem :)

Toshiba - billigst til 8000kr. "18,4: http://laptops.toshiba.com/laptops/qosmio/X500
MM-Vision - billigst til ca. 7500 (uden styresystem) "15,6: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99624&gruppe=PCnotevision
Avatar billede stasiu Nybegynder
03. maj 2010 - 23:07 #1
Hvis Toshiba er med i7 så tag den! Også design er bedre på Toshibas laptop!
18,4 tommer er sikkert meget ok, men - hvis du skal gå meget rundt med den så kunne det være en ulempe.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
04. maj 2010 - 08:22 #2
Jeg ville klart vælge den Toshiba (: mega lækkert design, større harddisk osv.
Avatar billede freddii Nybegynder
04. maj 2010 - 08:59 #3
Tak for svar #1 og #2. Men jeg tænker også lidt på fragten. Toshibaen kan kun købes i england, og hvis jeg for eksempel ødelægger den, så tager det jo en krig at få den lavet osv. - Og så kan jeg bare i det hele taget bedst lide noget fra dk. Men ja i har ret, desginet er møg fedt, og så er den vel også en del bedre..
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
04. maj 2010 - 09:33 #4
Nu ved jeg ikke hvor meget du er til Acer http://www.fcomputer.dk/Baerbar_PC/ACER_AS5745G-724G50Mn_i7-720QM_LED_15.6 men der er også denne her :)
Avatar billede freddii Nybegynder
04. maj 2010 - 20:26 #5
#4 tak for forslaget, men jeg hælder nu mere til de andre to.
- jeg regner med at købe toshibaen, men jeg har lige et par spørgsmål. Hvis jeg køber den over neewgg.com, og jeg kommer til at ødelægge den. Skal jeg så sende den retur til newegg eller til toshiba, og er garantien den samme på newegg som det der står på toshibas hjemmeside på computeren. Jeg kan ikke finde det og håber på lidt hjælp.

[F]
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
05. maj 2010 - 08:31 #6
Jeg mener at du skal sende den tilbage til Newegg, så de opretter det der kaldes et RMA nr for dig, og så sender de selv computeren videre til Toshiba.

Nu ved jeg ikke lige hvordan neweggs garanti er, men det burde være toshiba der "bestemmer" hvis man kan sige det sårn :)