Avatar billede stasiu Nybegynder
03. maj 2010 - 22:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Polsk IP?

Hej Jeg har et program "ipla" som er polsk multimedia program hvor man blandt andet kan se gratis film (streaming). Problemet er at man skal bo i PL for at kunne se dem...
Kan jeg på nogen måder "lade som om jeg er i polen"? Er der nogen der har/kender sådan et program?
Avatar billede N10 Nybegynder
04. maj 2010 - 00:03 #1
Google "polish proxy"

Her er en guide til sætte det op, hvis du bruger firefox:

http://www.youtube.com/watch?v=sL8YZVY0lu0

Jeg undskylder det sløsede svar... Jeg er løbet ind i en omgang feber, så jeg har ikke overskud til at uddybe.
Avatar billede riversen Nybegynder
04. maj 2010 - 06:54 #2
ja, hvis du har en proxy server placeret på en polsk ip adresse og programmet understøtter brug af denne proxy.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. maj 2010 - 14:50 #3
Avatar billede stasiu Nybegynder
07. maj 2010 - 14:36 #4
Hej! Tak for alle svar!
Ja jeg har nemlig også fået mail fra PC world en dag efeter jeg kom med indlæg så svaret er fundet:) Har installeret og købt OverPlay VPN - og det hele virker fint, så nu er jeg "i Polen". Men dog synes jeg det bliver lidt dyrt.. 60 dkr hver måned..
Avatar billede riversen Nybegynder
09. maj 2010 - 07:04 #5
#4: Det var godt.

Taget i betragtning at de lader dig surfe rundt, hvor det ser ud til det er dem... dvs. deres ansvar som udgangspunkt, så synes jeg det er en ganske OK pris. Du kan nok roligt regne med du bliver logget i hoved og r.. i tilfælde af problemer. Håber du har gennemlæst aftalen ordentligt og stoler på de ikke bruger den info til noget.
Avatar billede stasiu Nybegynder
18. august 2010 - 13:26 #6
OverPlay VPN - det var en god løsning :)