Avatar billede neroes Nybegynder
03. maj 2010 - 19:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Program til at downloade video eksv fra You tube

Eksperter

Hvor finder man det bedste program til at downloade vide og mp3 filer md ??

mvh

søren
Avatar billede nissen2630 Novice
03. maj 2010 - 19:59 #1
Hvis du bruger Firefox kan følgende plugin bruges :
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/11047
Avatar billede neroes Nybegynder
03. maj 2010 - 21:05 #2
Tak men det gør jeg ikke explorrer
mvh

søren
Avatar billede neroes Nybegynder
03. maj 2010 - 21:07 #3
Jeg fandt kommentar til dit link
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/11047#reviews

Og det ikke den bedste anbefaling

Søren
Avatar billede nissen2630 Novice
03. maj 2010 - 21:18 #4
Kan da kun tilføje at hos mig virker den yderst fint
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. maj 2010 - 22:31 #5
Videodownload kan foretages ret nemt ved en lille ændring i adressen...

Eks. kan http://www.youtube.com/watch?v=4GECjJLzrjw&playnext_from=TL&videos=KN4SVBYV014&feature=featured
ændres til
http://www.kickyoutube.com/watch?v=4GECjJLzrjw&playnext_from=TL&videos=KN4SVBYV014&feature=featured

www.kickyoutube.com vil så lige installere et activex plugin, hvorefter du får muligheden for at downloade videoen i forskellige formater.
Avatar billede neroes Nybegynder
04. maj 2010 - 05:42 #6
Ole

Tak men det er som at være på herrens mark. Husk nu at alle ikke er nørder ud i det, så en lidt mere specificeret forklaring ville gøre underværker

mvh

søren
Avatar billede neroes Nybegynder
04. maj 2010 - 09:59 #7
Tak alle gode velmente råd.
  Men her er et link der kan løse alle downlod til forskellige formater sådan at de eksv kan afspilles direkte i Windows medialplayr Avi + Mp4 og den er free

http://www.dvdvideosoft.com/

mvd

søren
Avatar billede Probie Nybegynder
04. maj 2010 - 11:09 #8
kan kun give Neroes ret, har selv brugt programmet det sidste halve år og kan kun klart anbefales!

kasper Waage
Avatar billede neroes Nybegynder
04. maj 2010 - 11:31 #9
Jeg er ny i dette unuvers, men det ville være rart når man modtager hjælp at den er kvalificeret, sådan at det er en hjælp og ikke blot et skud i tågen.

mvh

søren
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. maj 2010 - 14:25 #10
:-) Nu synes jeg ikke det er særlig nørdet at ændre en webadresse ved at sætte 4 ekstra bogstaver ind.... - og slet ikke i forhold til at skulle installere og bruge et program, man måske aldrig har set før. Men hvis det er måden der virker for dig, så er det jo fint...