Avatar billede needhelp2 Nybegynder
02. maj 2010 - 13:27 Der er 4 kommentarer

Dynamisk tabel/graf

Hej.

Jeg har en masse data fra 2007 frem til nu på månedsbasis. Jeg skal have lavet en tabel/graf, hvor man selv kan vælge en given måned bliver indeks 100, og skal så vise udviklingen indtil den seneste givne måned. Jeg har fundet en løsning på indeks 100, men ved ikke hvordan, at jeg kan få den til at vise udviklingen frem til seneste måned på en mest hensigtsmæssig måde. Håber virkelig, at der er nogle, der kan være behjælpelige.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 13:36 #1
Så skal du gå ind og download et speciel program som kan gøre det af sig selv. kan ikke huske hvad det hedder man kan finde det?
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 17:14 #2
Hvis du vil kan du sende mig en fil med dine indekstal, så skal jeg prøve at indsætte en dynamisk graf som du herefter selv kan studere i detaljer. Der bliver lidt langtrukkent at forklare opbygningen her. I givet fald, send til (i udtale) hanspunktumknudsensnabelamailpunktumtelepunktumdk
Avatar billede needhelp2 Nybegynder
03. maj 2010 - 12:39 #3
Jeg kan godt sende dig en fil, men ikke med indekstal, idet det er meningen, at man selv kan kunne vælge hvilken måned, der skal være indeks 100. Men vil meget gerne have tilsendt en dynamisk graf, som jeg selv kan studere.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2010 - 13:04 #4
Hvad jeg mente var, om du ville sende en fil med den løsning du omtaler i dit oprindelige spørgsmål. Altså sådan, at jeg kan tilknytte grafen til de faktiske data i stedet for noget eksempelværk som så måske ikke virker når du selv skal tilpasse det.