Avatar billede jeppe1994 Nybegynder
29. april 2010 - 14:32 Der er 9 kommentarer

Dells nye touchskærm 15"

Jeg har hørt at dell laver en ny notebook med touchskærm. Jeg skal bruge en notebook næste skoleår og overvejer at købe den, men jeg ved ikke om den når at udkomme før næste skoleår. Er der nogen der ved hvor lang tid det plejer at tage fra at de siger at de vil lave den til at man kan købe den?

Er der evt. nogen som kender nogle andre touch notebook i samme prisleje og samme specifikationer?

Håber at høre fra nogen.
Avatar billede scory Nybegynder
30. april 2010 - 13:44 #1
Hej,

først vil jeg lige nævne at du nok bør se nogle af de forbrugerprogrammer der har kørt om netop Dell.

Dernæst vil et link til omtalte vare være nyttigt :)

Desuden ved jeg at flere producenter laver Touch notebooks, førhen hed de jo Tablet PCer men mange andre laver dem idag. Fx har ASUS nogle ret prisbillige modeller i deres Eee serie.

Hilsen
Mikael
Avatar billede scory Nybegynder
30. april 2010 - 13:46 #2
Nå ja, her er link til ASUSes:
http://event.asus.com/eeepc/t91/index.html

/Mikael
Avatar billede jeppe1994 Nybegynder
01. maj 2010 - 11:26 #4
Jeg vil også gerne have en der er 15" eller 13"
Avatar billede scory Nybegynder
01. maj 2010 - 22:22 #5
Hejsa,

i mine øjne er Lenovo jo noget af det ypperste, men prisen er så også tilsvarende højere. Se fx denne ThinkPad T400s med multi-touch:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=t400s&pid=681887

Acer har også en noget billigere model:
http://kortlink.dk/7qq9

Hilsen
Mikael
Avatar billede jeppe1994 Nybegynder
02. maj 2010 - 11:48 #6
Hej

Den er lidt dyr
Avatar billede scory Nybegynder
02. maj 2010 - 20:22 #7
Ja Lenovoen, men det er Aceren da ikke?

/Mikael
Avatar billede jeppe1994 Nybegynder
03. maj 2010 - 11:36 #8
nej det er rigtigt. Jeg ved ikke helt. Jeg har hørt at acer ikke er så gode, men hvis dell ikke når at udkomme og jeg ikke finder andre gode bærbarecomputere må det blive acer
Avatar billede scory Nybegynder
03. maj 2010 - 20:23 #9
Min personlige mening er at Acer er bedre end Dell, i hvert fald hvad support og eftersalg angår.

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2010/02/02153938.htm

/Mikael