Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
28. april 2010 - 20:09 Der er 1 kommentar

Bøvl med domæner

Hejsa, for godt 1 år siden fik jeg simpelhen nok af buydomains.dk og valgte at flytte til servage.net, det viste sig dog til at de har lige så lidt styr på tingene, og efter 1 år nu har de stadig ikke fået helt styr på mine domæner. Og endnu engang har jeg fået nok.
Så jeg tænker at det bedste nok er at have selve mine domæner hos gratisdns.dk

Men jeg har lidt problemer med at finde ud af hvordan jeg gør dette, jeg har 4 .dk domæner og 2 .us domæner.
Problemet her er ikke .dk domænerne da det bliver klaret igennem dk-hostmaster, problemet er dog at jeg har igen ide om hvordan jeg kan flytte mine .us domæner.
En som kan hjælpe mig med dette?
Avatar billede snowball Novice
28. april 2010 - 20:29 #1