Avatar billede kook Nybegynder
27. april 2010 - 13:31 Der er 3 kommentarer

Ignorer spolefunktion, samt play/pause

Jeg er igang med at lave en lille spøg og skæmt dvd til en ven.
I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at få hans afspiller til at ignorere play/pause, og spoleknapperne (ligesom FBI advarsler og tåbelige trailere).

Hvordan gør jeg dette?
Avatar billede frem-ad Professor
27. april 2010 - 16:14 #1
Er ikke sikker men jeg mener at i ''sony Vegas'' redigerings program synes jeg engang kom om ved en funktion hvor man kunne lægge en kode ind på en del af filmen hvor man så kunne låse få den til at ignorer nogle funktioner der i blandt det du nævner
Avatar billede frem-ad Professor
07. maj 2010 - 18:44 #2
har du fundet ud af noget??
Avatar billede frem-ad Professor
26. maj 2010 - 08:49 #3
Hvad blev det til???