Avatar billede madsing Nybegynder
26. april 2010 - 11:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Excel og Web Service

Hej,

Jeg har brug for hjælp til at kode op imod en web service samt lave en ny webservice. Brugerfladen skal gerne være Excel.

Opgaven er lidt mere omfattende end et spørgsmål herinde så jeg vil høre om der er nogen af jer som enten ville være interesseret i opgaven eller kan anbefale nogen som har stort kendskab til Excel, VBA, Web Service og .NET ?

Da opgaven er i firmaregi vil jeg helst ikke smide for mange tekniske detaljer op her nu.

Håber nogen kan eller ved hvem der vil hjælpe?

//Mads...
Avatar billede supertekst Ekspert
26. april 2010 - 11:47 #1
Kan levere Excel & VBA - du er velkommen til direkte kontakt - @-adr. under profil.
Avatar billede madsing Nybegynder
22. oktober 2010 - 23:47 #2
smid svar for point
Avatar billede supertekst Ekspert
23. oktober 2010 - 11:05 #3
Det får du så..