Avatar billede torbenandersen77 Nybegynder
24. april 2010 - 13:00 Der er 5 kommentarer

Håndtering af emails i forbindelse med kundeservice

Vi er på udkig efter et emailsystem eller incidentsystem til vores kundeservice , som kan hjælpe med at holde styr på emails. Der skal være mulighed for rapportering på den enkelte medarbejder.
En hosting løsning kan ikke bruges. Vi skal have system inhouse.
Nogen som kan anbefale et godt system?
Mvh,Torben
Avatar billede supertekst Ekspert
24. april 2010 - 13:33 #1
Måske kunne du oplyse lidt flere detaljer vedr. formål, krav m.v
Hvad har I af Office-systemer?

Og så velkommen til..
Avatar billede skau Nybegynder
24. april 2010 - 16:19 #2
Tjah der findes en del - men nogle af de beste gratis synes jeg er RT (request trackerhttp://bestpractical.com/rt/) eller OTRS (open ticket request system http://otrs.org/)

RT virker vildt godt sammen med mails, man kan faktisk benytte RT helt uden at bruge hjemmesiden - det er dog sjovest i en browser.

Men da der er et fuldt mail api kan man meget nemt integrere til alt muligt - desuden har den ikke masser af overflødige og forstyrrende data som det feks er tilfældet med Remedy
Avatar billede torbenandersen77 Nybegynder
24. april 2010 - 16:45 #3
Hej Supertekst,
Tak for velkomst.
Vi bruger idag Microsoft Outlook til kundeservice email, men der opstår nogen gange misforståelser og fejl blandt vores medarbejdere.
Hej Skau,
Jeg kender otrs, men jeg vil prøve at kigge på RT.

Nogle andre bud?
Torben
Avatar billede supertekst Ekspert
24. april 2010 - 17:38 #4
Hvilken natur har de nævnte misforståelser & fejl?

Der er jo også muligheder indenfor Office-pakken, hvis den er til rådighed.
Avatar billede kristianhejn Nybegynder
26. april 2010 - 17:27 #5
Prøv www.focalscope.dk
Det er et super duper system til kundeservice og support. Rapportering foregår i MS Excel. FocalScope kører på en Microsoft SQL database, så du kan også hive data ud direkte fra kilden.