Avatar billede Thevoice Nybegynder
24. april 2010 - 12:40 Der er 1 kommentar

Ny router

Hej alle,

Min gamle router gik desværre i stykker for et par dage siden.
Så derfor skal jeg have købt mig en ny, men da der var en masse problemmer med den gamle router, ville jeg høre hvad I kunne anbefale.

Har kigget lidt på D-link og Belkin, men har også hørt godt om netgear. Hvad synes I?

Derudover har jeg hørt at Belkin Kommer med en ny liníe Surf, Share, Play og Play max. Ved i noget om dem?
Håber at der er nogle der har et bud (:
Avatar billede squize Nybegynder
26. april 2010 - 13:10 #1
Du bliver nok nødt til at komme med lidt mere info omkring hvad den skal bruges til, hvor stor linie du har, skal det være med eller uden wifi ?, hvad med firewall ? osv. osv.