Avatar billede Jø.P. Praktikant
23. april 2010 - 22:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler driver

Jeg har instaleret Windows 7 på en Toshiba Qosmio F20 og mangler en driver til en "mass storage controller", sandsynligvis er det en Texas Instrument SD kortlæser.

Jeg har forsøgt Driver Detective, Texas og Toshiba hjemmesider og her diverse driver downloads derværre uden hjælp.

Det er naturligvis en ældre bærbar, men hvis den kan få et nyt liv vil det være fint, derfor hvis du ved hvor jeg kan finde en driver vil jeg blive glad ;-)
Avatar billede nicidem Nybegynder
23. april 2010 - 22:51 #1
Avatar billede Jø.P. Praktikant
24. april 2010 - 21:08 #2
Hej nicidem

Jeg havde nok håbet på et link hvor der ikke skal betales for driverne.
Avatar billede Jø.P. Praktikant
25. april 2010 - 19:33 #4
Hej nicidem.

Fandt driveren på Toshibas hjemmeside, hvorfor jeg ikke kunne det i første omgang ved jeg ikke.

Tak for linket til driverscollection.