Avatar billede kralle90 Nybegynder
22. april 2010 - 23:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Excel program til læsning af Krop&Kost, hjælp er helt væk :( kan IKKE finde

Hey Eksperten.

Jeg har et excel ark som hedder Krop&Kost, hvor i man kan lave sig en kostplan.
Man kan fx. vælge en fødevare i en kolonne, skrive hvor mange gram og så regner den alting ud osv.

PROBLEMET : Kan ikke finde et program der kan få det lort til at virke, er ved at blive skør !
Har haft et program der virkede for omkring 1 år eller sådan siden, men har jeg ikke mere og der hvor jeg fik det virker ikk mer. Nu kan jeg kun finde frem til "Excel viewer" / [Read-Only], som så kun reader.
Alle office pakker med excel kræver license eller buttfucker mig på den ene eller anden måde, fx skriver det hedder 2003 free etc etc og så henter samme program blablabla..

Hjææælp please mange tak. har hårdt brug for en kostplan som i kan se :D

på forhånd tak - christian thomsen
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2010 - 00:10 #1
Det burde Open Office kunne klare. (Den er gratis)
Så får du samtidig en komplet Office program.

http://da.openoffice.org/
Avatar billede kralle90 Nybegynder
23. april 2010 - 09:41 #2
Lyder godt :) .. Jeg vil tjekke det senere , sidder ikk på egen PC nu nemli :)