Avatar billede ullum Praktikant
22. april 2010 - 19:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Undgå maximering

jeg har et problem  der er ved at drive mig til vanvid, når jeg rykker et åbent program vindue op i toppen af skærmen maximeres den. Men det er bare ikke det jeg ønske, hvor hulen slår jeg den funktion fra?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
22. april 2010 - 19:54 #1
Skulle mene det er:

start -> kontrolpanel -> øget tilgængelighed -> skift, hvordan musen virker -> marker "Forhindrer at vinduer automatisk arrangeres når de flyttes til kanten af skærmen"

bemærke at dette også fjerner funktionen med at kører den ud til siden..
Avatar billede ullum Praktikant
22. april 2010 - 20:08 #2
hvor logisk (not)

men tak for hjælpen det hjalp

svar please
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
22. april 2010 - 20:27 #3
Her er svaret.
Ja det er ikke lige til at finde