Avatar billede woodiealpha Novice
21. april 2010 - 06:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Starter ikke op efter update.

Efter update af Vista vil min com ikke starte op normalt mere.
Kan dog vælge at starte op i fejlsikret tilstand, men her så står den bare og skriver "Velkommen" og ikonet bliver ved med at køre.
Er det muligt at starte systemgendannelse via promt ?
Eller er der andre muligheder ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. april 2010 - 09:00 #1
Avatar billede kosmos Nybegynder
21. april 2010 - 09:04 #2
Hvilken slag computer har du? Bærbar/Stationnær samt fra hvilken producent?

- Kosmos
Avatar billede kimtheman Novice
21. april 2010 - 11:50 #3
Eller har du vel nogle cdér du kan boot fra og køre nogle kommandoer?
Avatar billede woodiealpha Novice
22. april 2010 - 06:13 #4
Det er en HP stationær. Jeg har ikke en boot cd eller usb.
Kan hverken åbne i fejlsikret tilstand eller noget.
Avatar billede kosmos Nybegynder
22. april 2010 - 07:23 #5
Jeg sidder sjovt nok med samme problem selv.

http://www.eksperten.dk/spm/907579#reply_7578255

Jeg har dog bootcd, men det løste ikke problemet. Har prøvet alt, så hvis du ikke har garrenti på din pc er du på dybt vand.

Ehm, du skriver ikke noget om du har forsøgt at starte i recoverymode - har du prøvet det?

Prøv at trykke på F10 gentagende gange mens computeren starter op og se om computereten ikke går i "recovery mode"

- Kosmos
Avatar billede kosmos Nybegynder
22. april 2010 - 07:24 #6
P.S.

Recovery vil slette dine data på computeren, men sætte den tilbage til fabriksindstillingerne.

- Kosmos
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. april 2010 - 07:31 #7
Vil ikke hjælpes???