Avatar billede sulbaek Nybegynder
21. april 2010 - 02:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billeder på htc hero

Er der nogen som ved om det er muligt at oprette en ny mappe/album i en htc hero.?
Jeg vil gerne have opdelt billederne, så de er nemmere at finde...

Eventuelle forslag til programmer fra Marked modtages også gerne..
Avatar billede callesen88 Nybegynder
21. april 2010 - 14:29 #1
Du skal lede efter noget fil opdeling, jeg bruger OI File Manager, men synes dog ikek det virker helt rigtigt.
Avatar billede sulbaek Nybegynder
21. april 2010 - 15:56 #2
Ok.
Det vil jeg prøve..
Har besluttet mig for at vente indtil der FORHÅBENTLIGT snart kommer en android opdatering.
Det kan jo det bliver bedre så..
Avatar billede callesen88 Nybegynder
21. april 2010 - 18:04 #3
Jah, men jeg har ikke rigtig haft held med OI File Manager. ;)
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
02. juni 2010 - 16:16 #4
Prøv at hente Astro på Marked.
Avatar billede sulbaek Nybegynder
20. oktober 2010 - 17:14 #5
Lukker tråden. Giver pointene til mig selv. Synes ikke astro virker som det jeg ønskede..