Avatar billede sulbaek Nybegynder
20. april 2010 - 01:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IPOD musik overførsel

Er det totalt umuligt at overfører mp3 & WMA musik-filer til en ipod efter træk og slip metoden.?

Min kæreste har fået sig en 8GB ipod og er ikke særlig vild med Itunes.
Og jeg gider ikke rigtig sætte mig ind i det, så hvis der findes en nem løsning vil det være super..!!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. april 2010 - 08:36 #1
Hvad bruger I ellers af musikprogrammer på PC´en...

Jeg bruger Winamp, og der er træk&Slip...
Avatar billede besle Nybegynder
20. april 2010 - 09:40 #2
Ved ikke om det virker på samme måde, men http://www.getsharepod.com/ skulle være det mest andvendte udover Itunes.
Avatar billede sulbaek Nybegynder
20. april 2010 - 10:23 #3
Vi bruger bare windows media player. Ved godt det ikke er verdens bedste program. Men er aldrig kommet i gang med et andet program.
Kan Winamp overfører til en Ipod.?

Jeg vil prøve getsharepod.com senere i dag..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. april 2010 - 10:59 #4
Jeg nægter at bruge iTunes, efter den moslede hele mit musikarkiv da jeg testede den første gang tilbage omkring år 2000...

Da jeg derfor fik foræret en iPod, var jeg nødt til at finde et alternativ, og det blev altså Winamp... - og den gør det fint. (man kan oven i købet hive musik ud af dimsen, hvilket iTunes vist ikke kan (tillader)

http://www.simplehelp.net/2007/07/07/how-to-use-winamp-to-manage-your-ipod/
Avatar billede besle Nybegynder
20. april 2010 - 13:17 #5
Sharepod kan ligesom Winamp også hive musik ud af Ipod´en, derudover kan den også synkroniseres med Iphone.
Avatar billede sulbaek Nybegynder
20. april 2010 - 15:47 #6
PRÆCIS ole-madsen.
Det har jeg/vi også prøvet..

Send venligst et svar ole-madsen. Du får mine point...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. april 2010 - 17:45 #7
Der kommer svar her.... - og så god fornøjelse.