Avatar billede farouche Nybegynder
18. april 2010 - 22:25 Der er 2 kommentarer

Download af Flash Animationer

Hej.

Står og skal bruge en eller anden form for dynamik på en hjemmeside og tænker på en eller anden form for menu/rotator lavet i flash.

Nu er jeg ikke en ørn til den slags, men ved at der er mange der ude der er.

Så var det at det faldt mig ind at der må findes sites hvor man kan downloade/købe den slags klar til at lægge på et site, evt. med mindre tilpasninger, lige som man kan med templates til CMS'er.

Har dog ikke haft held med at finde noget rigtigt seriøst.

Kan det passe at den slags ikek findes ??
Avatar billede hypotroch00id Nybegynder
19. april 2010 - 07:28 #1
Der er masser af netop den slags på http://activeden.net
her er fx søgt på menu
http://activeden.net/searches?term=menu&type=files

Du kan få dem i alle retninger og niveauer, accordion, dock, rotation, 3d osv og om det skal være lavet i as 2.0 eller as 3.0  og de skal feedes via XML eller noget femte.

Men der er selvfølgelig købe menuer altsammen, dog ikke forfærdeligt dyrt.
Avatar billede farouche Nybegynder
19. april 2010 - 10:26 #2
Glimrende lige hvad jeg ledte efter.

Det er helt ok at det koster noget, det plejer jo gerne at højne kvaliteten en del.