Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2010 - 15:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Deaktivering af e-mail

Nu nærmer sig tiden med bedre vejr, og folk kommer ikke til at bruge eksperten så meget. Det kan så være fordi de hellere vil nyde det gode vejr, eller er på ferie.
I den forbindelse mangler der en funktion der midlertidigt sætter mails fra eksperten ud af funktion, således at man ikke modtager e-mails mens man er på ferie/skal henter hundredevis af mails når man kommer hjem igen.

Den eneste funktion er denne: (Sender kun én e-mail pr. tråd indtil du har set tråden)

Og med den aktiveret modtager man kun 1 mail indtil man åbner for tråden, men det er ikke godt nok.
Mit forslag er at man skal kunne sætte e-mails fra eksperten på pause til man igen kan og vil bruge eksperten.

For ikke at brugerne skal glemme at de bruger denne funktion, kunne det sættes op i systemet at der sendes en påmindelses e-mail ud een gang om ugen der minder om at denne funktion er aktiveret.
Avatar billede riversen Nybegynder
18. april 2010 - 16:36 #1
Man kunne nøjes med at minde om det når brugeren logger ind istedet for at sende en mail en gang om ugen, men fin ide. Tvivler dog på det bliver til noget inden ferien.
Avatar billede mortvader Nybegynder
18. april 2010 - 16:37 #2
Haha, undskyld min unyttige kommentar, som følger herunder:

Det vil altså sige, at du vil have muligheden for at slå mails fra Eksperten fra - og man skal have en mail om ugen, der fortæller at man ikke modtager mails fra Eksperten.

:)
Avatar billede riversen Nybegynder
18. april 2010 - 16:46 #3
#2: En mail i ugen er trods alt bedre end 3 ugers sommerferie hvor du skal hente 3000 mails bare for at slette dem igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2010 - 17:30 #4
#2
Ja.
En mail der minder om at man har slået mails fra eksperten fra.
(Og for at skære det ud i pap: for at undgå at folk skriver inde på eksperten at mail systemet ikke virker m.m.)
Er du med nu :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2010 - 14:56 #5
Åbenbart ikke :D