Avatar billede wolfgang1 Nybegynder
20. juli 2001 - 12:15 Der er 5 kommentarer

erd

programmet erd (eru)virker ikke jeg kører med windows98.jeg kan starte programmet op.men efter at jeg har klikket på start recovery går den i gang og såsker der ikke mere. er der nogen som kan hjælpe mig?
Avatar billede hotpop Novice
20. juli 2001 - 16:06 #1
erd?  emergency recovery disk???
Avatar billede wolfgang1 Nybegynder
20. juli 2001 - 17:23 #2
ja kan du hjælpe mig?
Avatar billede hotpop Novice
20. juli 2001 - 17:27 #3
har du prøvet at fjerne det og installere igen?
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
21. juli 2001 - 00:05 #4
eru/erd her til win95, virker ikke i 98, der skal du bruge win 98\' eget hjælpeprogram, som du kan finde inde under utilities i kontrolpanel. jeg kan ikke huske programmets navn nu, mener det starter med M. men inde under de indstillinger kan du lave sikkerhedsdiskette og kigge styrefiler igennem for fejl. SKal se om jeg lige kan finde min håndbog til 98 og så vender jeg tilbage imorgen
Avatar billede hotpop Novice
21. juli 2001 - 10:10 #5
wolfgang1> Her er en der virker i win95/98/Me:
http://www.backtec.com/ers9x.htm