Avatar billede jaa1972 Nybegynder
17. april 2010 - 22:22 Der er 3 kommentarer

Flash

Hej Eksperter

Er der nogen der kan komme med en opskrift på følgende problem ?

Jeg har en webside ligggende på hos Unoeuro, og fra den vil jeg gerne lave en pegning over på en .flv fil, som ligger på min PC hjemme bag en firewall / skal jeg åbne porte ?

Hvordan får jeg det til at virke ?

Nogle forslag ?
Avatar billede besle Nybegynder
18. april 2010 - 02:46 #1
Er din computer server computer eller er den opsat til at der skal kunne oprettes forbindelse?
Avatar billede jaa1972 Nybegynder
19. april 2010 - 19:54 #2
Jeg forestiller mig jeg skal anvende enten FTP og port 21 eller WEB server port 80 eller har du et andet forslag ?

Jeg vil gerne have mine brugere på unoeuro websiden skal klikke på en link som så henter og viser filen fra min hjemmeserver.
Avatar billede besle Nybegynder
19. april 2010 - 21:15 #3
Så ville jeg foreslå at lave en FTP server, hvorefter at du opsætter din hjemmeside, til at hente filerne fra din hjemmeserver. du skal selvfølgelig bare være sikker på at alle porte er forwardet, at det er opsat rigtigt, og at du har en god nok forbindelse (ingen gider hente en fil med 56kbit)