Avatar billede emmapigen Nybegynder
16. april 2010 - 16:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Zend optimizer

Jeg har et webhotel hos one.com og de understøtter ikke ioncube eller zend. Er dey muligt selv at installere på mit webhotel??
Hvis ja, hvordan gør man det??
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. april 2010 - 16:36 #1
Generelt kan man ikke installere noget på et webhotel. Men hvorfor spørger du ikke one.com? Det er derfor de har noget der hedder support. Ved at de har en udmærket chat i deres kontrolpanel.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. april 2010 - 16:38 #2
Generelt kan man ikke installere noget på et webhotel's server
Avatar billede emmapigen Nybegynder
16. april 2010 - 16:55 #3
Det har jeg gjort, og de vil ikke installere hverken det ene eller andet
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. april 2010 - 17:24 #4
øøhhh, hvorfor spørger du så her?
Avatar billede emmapigen Nybegynder
16. april 2010 - 20:23 #5
Jeg troede at man selv kunne gøre det.....derfor spurgte jeg.

Giv et svar og du får point.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. april 2010 - 21:27 #6
Ellers tak, samler ikke. Læg selv et svar og accepter.
Avatar billede craditec_com Nybegynder
19. april 2010 - 20:31 #7
Hej Emmapigen jeg har selv mit webhotel og domæne hos one.com

er ikke helt sikker på hvad zend og icuber er men hvis det er lidt det samme som wordpress og joomla i forhold til instalationen tror jeg godt at du kan instalere det som hvis du skulle instalere joomla eller wordpress bare upload alle source filerne til din main pulic mappe og gå derefter ind på din hjemmside så vil der formentlig komme en guide i gennem setup (instalationen)

PS. Håber det var noget som kunne bruges

craditec.com
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. april 2010 - 20:40 #8
Tror nu mere det er en server ting ;o)
Avatar billede craditec_com Nybegynder
19. april 2010 - 21:14 #9
ja det skal nok passe men alligevel he;)
Avatar billede craditec_com Nybegynder
01. maj 2010 - 19:46 #10
Tak for point ;)