Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
15. april 2010 - 12:38 Der er 4 kommentarer

Problemer med HP trådløs

Hej allesammen,

Jeg har sådan en computer som denne her:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=576821

Problemet er bare, at når jeg er i skole, hvor jeg er ved at uddanne mig som hjemmesideprogrammør/web-integrator, så vil computeren ikke logge på skolens trådløse netværk. Jeg har haft samme problemer med en HP maskine for 1 år siden, og der fandt
vores IT supportere på skolen, ud af, at det var pga. af min computer bruger Hp's egne internet programmer og ikke microsofts netwærks software. Så ville jeg høre, om der er nogle af jer der har en guide, eller kan fortælle hvordan jeg får det fixet? Hvor jeg finder Microsofts software, hvordan jeg præcis installere det, så der ikke går noget galt, step by step. Mit internet med netværksstik fra skolen kører perfekt, det er bare træls at jeg er afhængelig af det stik.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe, og jeg vil returnere 100 point, til den person, der vil give mig den bedste hjælp! :o)
Avatar billede besle Nybegynder
15. april 2010 - 14:40 #1
Dit problem ligger i at HP´s Service ikke vil lade dig bruge windows almindelige service til at logge på med. Der skulle gerne være en funktion hvormed at du kan vælge hvilken "klient" du vil bruge til at logge på med.

Desuden, kommer windows installeret med logon klienten. :P
Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
16. april 2010 - 17:12 #2
Jeg synes ikke rigtig, der er noget i dit svar, jeg kan bruge til noget? Det er jeg sku ked af, at sige til dig!
Avatar billede besle Nybegynder
16. april 2010 - 17:20 #3
Hmm jah dårligt formuleret.

Okay. Windows kommer som standard med en service, der gør at du kan logge på internettet. Men denne service kan deaktiveres, hvis man har et andet program, som kan tilbyde en lignende service, som din computer har. Jeg kunne forestille mig at dette program hedder Atheros, eller noget lignende. I dette program, kan man dog vælge at slå programmet fra, så windows service igen bliver aktiveret, og du dermed kan logge på, via window´s service igen.
Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
16. april 2010 - 20:55 #4
Du skulle vel ikke kunne finde en guide, som kan løse mig problem, step by step, for det irritere mig utrolig meget - som sagt - at være tvunget til at have det stik i. Når jeg søger på computeren finder den ikke noget som hedder Atheros.