Avatar billede mcholst Nybegynder
13. april 2010 - 12:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skype på tynd klient

Jeg talte fornyligt med en fyr, som prøvede at få mig til at flytte over til hans hosting selskab, og han påstod hårdnakket at der fandtes tynde klienter, som kunne gå på fjernskrivebord, men også køre Skype lokalt. Jeg mener at han talte om en model fra HP, men jeg har ikke haft held til at finde ud af hvilken, og jeg har ikke længere hans visitkort...
Avatar billede misterthin Nybegynder
14. april 2010 - 08:04 #1
Der findes skype til (tynde terminaler Linux/ XPe)

NEXterminal / Fujitsu terminlaer som kører Elux RL (linux og anbafales)
skype-2.1.0.18-1
MD5: e68169dd1af7c442ea4232625e668e9d
27.1 MB Details Skype V2.1 beta
(requires libs >= 1.4)
se www.nexterminal.dk

samt det er muligt at installere skype på windows XPe baserede terminaler , har positivt testet fujitsu S550 Xpe
Avatar billede mcholst Nybegynder
21. april 2010 - 13:11 #2
Kan du evt. anbefale en der både kan køre 2 skærme og skype?
Avatar billede misterthin Nybegynder
21. april 2010 - 13:17 #3
ja ,- allerede nævnt S550-2 med XPe  fra Fujitsu
Avatar billede misterthin Nybegynder
21. april 2010 - 13:18 #4
og det kan NEXceed-I iøvrigt osse ,- de begge kræver en DVI-R y-kabel som går til en DVI og en vga udgang