Avatar billede flashnet Nybegynder
12. april 2010 - 20:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dokument-mappe forsvundet fra biblioteker (Windows 7)

Forleden dag havde jeg stifinderen åben, og i venstre sidebjælke er der genvej til de forskellige biblioteker, Jeg kom imidlertid til at fjerne "Dokumenter" fra denne sidebjælke, og nu kan jeg ikke få den frem igen.

Her er billede af problemet:
http://i.imgur.com/f9B4c.png

Jeg har været inde i 'hjælp' og den foreslår at højreklikke på biblioteker og sige gendan standardbiblioteker, men det eneste den gør er at åbne mappen Biblioteker hvori de diverse biblioteker ligger. Jeg har også prøve at dragge Dokument-mappen ud i sidebjælken, men giver en besked om at mappen allerede eksisterer på locationen.

Nogle forslag :)?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2010 - 20:41 #1
systemgendannelse :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2010 - 20:48 #2
Eller gendan fra papirkurv
Avatar billede flashnet Nybegynder
12. april 2010 - 21:38 #3
Der ligger den ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2010 - 21:41 #4
Systemgendannelse?
Avatar billede flashnet Nybegynder
12. april 2010 - 22:42 #5
Begge, men må dog indrømme at jeg ikke har prøvet systemgendannelse før. Da jeg var der inde for at se hvilke ændringer der er sket siden sidst (9. april) var der kun noget med printerdriver.
Avatar billede Claus Mester
13. april 2010 - 07:25 #6
Hvis det ikke hjalp med systemgendannelse, er det heller ikke sikkert den her virker. Men det er da et forsøg værd:

http://www.technipages.com/xpvista-my-documents-folder-is-missing.html
Avatar billede flashnet Nybegynder
18. august 2010 - 17:19 #7
Smid svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. august 2010 - 20:56 #8
.