Avatar billede anitar Nybegynder
11. april 2010 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HP Photosmart C6380

Hejsa

Har ovenstående trådløse printer som har virket upåklageligt i laaaang tid - men lige pludselig kunne jeg ikke få lov fra min stationære (koblet til routeren) at udskrive på printere.

Printern har fin forbindelse til routeren siger den når jeg udskriver en liste. Alle punkter er bestået. Men forsøger jeg at tilføje den enten med den medfølgende cd eller ved at sige tilføj printer finder den absolut ingenting...

Nogen som kan hjælpe - er ved at blive desperat har en konfirmtion næste weekend og skal have skrevet en masse sange ud.....

Mvh
Anita
Avatar billede komsam Juniormester
11. april 2010 - 22:22 #2
Har du scannet, kan der være opstået et problem, hvilket du kan læse nærmere om på HP hjemmesiden:  http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02018457&lc=da&dlc=da&cc=dk&lang=da&os=228&product=3560280
Avatar billede anitar Nybegynder
14. april 2010 - 18:45 #3
Tak manualen kan jeg ikke bruge til noget da printer har fint fat i routerne :o(

Den anden løsning hjalp desværre heller ikke.

En reset af printer hjalpe heller ikke - det er sørme ikke nemt.
ÆV

MEn ellers tak for hjælpen indtil nu - andre der har nogle forslag ??
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. april 2010 - 22:45 #4
Prøv lige at tjekke c:\Windows\System32\spool\PRINTERS\ - ligger der filer her, så slet dem - det vil i så fald være et forlist printerjob, der spærrer for de ny.

Det kan ske du skal stoppe spooleren først - gør det fra en kommandoprompt med:

Net stop spooler

Start den igen med:

Net start spooler
Avatar billede anitar Nybegynder
04. oktober 2011 - 14:52 #5
Tak