Avatar billede emmapigen Nybegynder
11. april 2010 - 17:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP

Er der en der kan "oversætte" det her til dansk:
Jeg forstår ikke proceduren.

The component was designed to be used embedded in html or standalone. There can be an unlimited number of  items.

The component is highly customizable directly from the xml.

In order to use the component into you projects you must first copy the folder "News Reader 02 by OXYLUS" into your new projects library and drag and drop to the stage the movie clip called "main". It is really easy and you can specify the xml in the flashvars in main.as (xmlOb.load(_root.xmlFile == undefined ? "data.xml" : _root.xmlFile); ); you also must copy the source files. You will be able to find this folder and the movie clip once you open the .fla file and the library.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
11. april 2010 - 17:50 #1
Komponenten var designet til at blive brugt indlejret i HTML eller standalone. Der kan være et ubegrænset antal poster.

Komponenten er meget tilpasselig direkte fra xml.

For at bruge komponenten ind i dig projekterne skal du først kopiere mappen "News Reader 02 af OXYLUS" i din nye projekter bibliotek og træk og slip på scenen filmen klippet hedder "main". Det er virkelig nemt, og du kan angive xml i FlashVars i main.as (xmlOb.load (_root.xmlFile == udefineret? "Data.xml": _root.xmlFile);) skal du også kopiere kildefilerne. Du vil kunne finde denne mappe, og filmklip, når du åbner den. Fla filen, og på biblioteket.

-----------------------------
Ovenstående er en HURTIG oversættelse fra Google Translate!
Avatar billede emmapigen Nybegynder
11. april 2010 - 17:52 #2
ja tak, men det er ikke det engelske jeg ikke forstår, men selv proceduren og hvordan du embeder flashfilen
Avatar billede claes57 Ekspert
11. april 2010 - 18:59 #3
du vil skjule en flash-film på dit site.
Så skriv, hvilken komponent du har fundet, og hvad flash-filen hedder.
"The component" kan være 10.000 forskellige.
Evt kunne du oprette et nyt spg med komponentens navn i titel - så ville folk, der vidste noget om den, måske svare.
Ordet 'hjælp' er jo, hvad alle herinde har brug for.
Avatar billede emmapigen Nybegynder
11. april 2010 - 20:00 #4
jeg har mappen med de forskellige komponenter, kan jeg maile den til dig, så kan du ,måske bedre hjælpe mig, hvis du vil?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. april 2010 - 20:15 #5
det hjælper ikke - hvad bruger du? Hvor har du hentet dem?
Avatar billede emmapigen Nybegynder
11. april 2010 - 20:45 #6
købt dem
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2010 - 09:44 #7
jeg kan ikke hjælpe yderligere - mangler info om produktet.
Avatar billede emmapigen Nybegynder
12. april 2010 - 14:29 #8
det er svært at forklare. Jeg har fået nogle mapper med diverse filer i. Jeg vil gerne sende dem til dig.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2010 - 17:32 #9
http://www.oxylusflash.com/flashfiles/advanced-news-reader-02
og så må du formulerer dig på engelsk på
http://forum.oxylusflash.com/advanced-news-reader-02/
for hjælp. Jeg kan intet flash...
Avatar billede humax Nybegynder
12. april 2010 - 20:25 #11
åååå nej forkert tråd