Avatar billede codemon Nybegynder
10. april 2010 - 08:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Egne Keyboard shortcuts til diverse programmer

Hvad kan jeg bruge for at kunne lave tastatur genveje til knapper og div for programmer som ikke selv har det indbygget.

Hvis det er mouse recordere, hvilke er så bedst til hvad...

Det er i første omgang til poker klienterne, de har aldrig genveje til handlingerne..
10. april 2010 - 09:04 #1
Under alle omstændigheder, under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilke programmer/trix har du prøvet ?

---

PS: Du får flere indlæg hvis du 'pænt' følger op på dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/codemon
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2010 - 09:16 #2
nu vides det ikke hvad dit tastatur er for et eller om det er en bærbar eller hvad så derfor er det med spredehagl

hedder det logitech henter du setpoint og passer tster til hvad du vil bruge

men husk hvis du har en ældre version inde at afinstallere inden den nye

http://www.filehippo.com/download_logitech_setpoint/

m.v.h
Avatar billede codemon Nybegynder
10. april 2010 - 15:53 #3
Jeg har ryttet ud i nogle af spm...

Det jeg kunne tænke mig var tastatur genvej til at trykke på en knap i et vindue.. Evt. om man med et tool kunne få musen til at trykke på knappen i det programs vindue man vælger..

Altså - Bet, Call, Raise, Fold - hvis det nu var en poker klient...
Avatar billede codemon Nybegynder
10. april 2010 - 19:20 #4
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMPP

Flere eksperter....
Avatar billede codemon Nybegynder
21. april 2010 - 10:04 #5
Har indtil videre fundet AHK, som kan bruges til at lave genvejstaster til diverse knapper og slide-bars..

http://www.autohotkey.com/