Avatar billede in2web Nybegynder
09. april 2010 - 20:58 Der er 7 kommentarer

PHP Programmør søges

Hey med jer.
Jeg mangler en freelance PHP programmør, til at lave et par sites, som jeg skal have op at køre. Det ene site er bildele.com som skal laves om, helt fra bunden. Jeg laver selv design... Derefter bliver der et lignende site, som skal laves ud fra samme skabelon...

Smid mig et par referencer, og en ca. timepris... :-)

Med venlig hilsen
Lars Pedersen
Avatar billede outsoft Nybegynder
09. april 2010 - 21:36 #1
Send mig en mail, martin(snabel-A)outsoft.dk så kan vi hjælpe dig.
Avatar billede The_Buzz Novice
09. april 2010 - 23:01 #2
Du må også gerne rive fat i mig
Du kan se nogle ref på www.modified.dk

Jeg arbejder PT fulltime PHP programmør. Har f.eks. privat lavet www.lottostat.dk
Avatar billede namic Nybegynder
11. april 2010 - 00:55 #3
Jeg kan også hjælpe, hvis ikke du har fundet hvad du søgte. Jeg kan fanges på martint(AT)namic.dk. (AT) erstattes med @.
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
11. april 2010 - 20:52 #4
Du er også velkommen til at skrive til mig info[a]cheap-web.dk. Sender gerne nogle ref. til dig.
Avatar billede in2web Nybegynder
14. april 2010 - 09:30 #5
Hej alle...
Tak for henvendelserne... Jeg vender tilbage snarest, til den programmør jeg har valgt :-)

Med venlig hilsen
Lars
Avatar billede thb Nybegynder
14. april 2010 - 18:36 #6
Du er også velkommen til at kontakte mig...

bendtsen84(a)gmail.com
Avatar billede it-michael Nybegynder
24. april 2010 - 09:10 #7
Hej Lars

Vi sidder 3 danskere på vores kontor i Bangkok, og styrer en gruppe Thai programmør, det vi tilbyder er PHP, Joomla, Magento, osCommerce og VirtualMart løsninger for at nævne noget.

Vores priser er beregnet på 150.- DKK i timen.

Hilsen Michael

Michael Jacobsen

skype; it-michael79
Dk tel. +45 3695 0399
Th Tel  +66 (0) 815 955 481
email; michael@outsource-it-to-thailand.dk
www.outsource-it-to-thailand.dk