Avatar billede sevelsted Nybegynder
09. april 2010 - 11:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Se opkaldsliste, mens man har en samtale igang?

Hej med jer

Jeg har lige et spørgsmål.

Jeg skulle igår videregive et telefonnummer som havde ringet mig tidligere på dagen, over telefonen. Men da trykkede på "Home" for at trykke på "opkald" for at se opkaldslisten røg jeg selvfølgelig tilbage til den samtale jeg var i gang med.

Kan jeg på nogen måde se min opkaldsliste mens jeg har en samtale i gang?

Mvh.
Anders
Avatar billede enriko Nybegynder
12. juli 2010 - 20:53 #1
hvad er det for et telefon drejer det sig om ?

Jeg  har ikke prøvet med opkaldslisten men jeg har gjort det med kontakter osv , men man skal bare lad være med trykke på afslut så sluttes samtalen :)

Hvis du har ringet til A tidligere på dagen  og du snakker med B , men gerne vil se opkaldslisten så du er sikker på det var A , så tryk på menu og derefter vælge opkaldsliste i stedet for genvejen Home eller den grønne tlf knap.
Avatar billede sevelsted Nybegynder
13. juli 2010 - 11:31 #2
Sorry, det er på en iPhone...
Avatar billede enriko Nybegynder
13. juli 2010 - 22:30 #3
nå ok :)
Avatar billede sevelsted Nybegynder
26. maj 2011 - 09:32 #4
Lukker