Avatar billede dadko Nybegynder
08. april 2010 - 08:57 Der er 8 kommentarer

Brug for jeres hjælp..

Hej

Jeg håber at det er den rigtige kategori til mit spørgsmål.

I hver fald har jeg stort problem med at logge mig ind til mit hotmail email konto. Jeg har glemt mit kodeord og har prøvet at taste den mere end 5 gange forkert ind od der efter blev min konto spæret.

Jeg kan heller ikke huske mit hemmelige svar på den.. :( men det væreste er at på den email har jeg masser af vigtige dokumenter som jeg har brug for..Ved godt at det var ikke lige smart at glemme sin kode men hvis jeg kan bare komme ind i den og nulstille koden så ville jeg skrive alle de informationer ned på papir og gemme dem et sted for sikkerheds skyld.

Men alligevel synes jeg at dette hotmail email servise er for dårligt med hensyn til at hvem som helst kan fryse (freezy) ens konto ned "hacke" den og udlæge for en det burde Microsoft tage lidt mere hårdt stilling til.

Men det kan godt være at der er nogen som har haft dette problem før og løst den på et eller andet måde ?

Jeg vil være meget taknemlige for alt den hjælp jeg kan få af jer.

Hilsen
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. april 2010 - 09:42 #1
Hvis du oppe i søg på experten taster glemt password til hotmail vil du under de forskellige spørgsmål se at der ikke er nogen muligheder.men se om der skulle være muligheder jeg tror det næppe.
http://www.eksperten.dk/search?q=glemt+password+til+hotmail+
Avatar billede dadko Nybegynder
08. april 2010 - 10:14 #2
Ok tak..

Men tror ikke der stå nogle konkrete løsninger..hmm
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. april 2010 - 10:18 #3
Nej der er nemlig ingen. det var bare for at vise at der ikke er noget man kan gøre.
Avatar billede dadko Nybegynder
08. april 2010 - 10:25 #4
Nåårr så må jeg prøve nogle andre muligheder for at skabe hjælp..

Tak for brugte dit tid..
Avatar billede mikaelch Novice
08. april 2010 - 11:35 #5
Avatar billede tiger_dk Mester
09. april 2010 - 19:45 #6
prøv at se her http://email.about.com/od/hotmailtips/qt/et_passwordlost.htm

jeg er præsis kommet ud for det samme i dag, min hotmail er blevet hacket og passwordet er ændret. Jeg skal bare have adgang til den igen !

Jeg kunne ogget ind på den tidligere i dag, men et par timer senere kunne jeg ikke mere, mega surt )-: !
Avatar billede tiger_dk Mester
10. april 2010 - 22:00 #7
Avatar billede dadko Nybegynder
21. juni 2010 - 22:48 #8
Takker