Avatar billede the_zyx Nybegynder
07. april 2010 - 14:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP/mysql programmør søges - Århus

Vi søger en programmør med gode referencer, til en spændende opgave.

Selve opgaven er defineret så tydeligt som muligt, vha tekst, diagrammer og billeder. Ideen er, at vi sammen tager et indledende møde, og taler om hvorledes vi bedst muligt opbygger systemet. Mødet vil foregå på vores kontor i Århus.
Opgavens omfang kræver mellem 1-2 ugers programmering.
Løn efter kvalifikationer.

Kontakt mig allerede i dag, og lad os tage en snak. - jacob@guldbergs.dk

Mvh.
Jacob Guldberg
Avatar billede Mik2000 Professor
25. april 2010 - 02:14 #1
Hej

Er det en opgave der kan laves fra eget kontor efter mødet er holdt eller kræves det man sidder sammen, og har I fundet en da denne er ved at være gammel
Avatar billede the_zyx Nybegynder
08. juni 2011 - 10:51 #2
Vi fandt dem vi skulle bruge. Tak.