Avatar billede soil Nybegynder
06. april 2010 - 23:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Explorer 8 kører i 64 bit på Windows7 (64 bit)

På vor nyindkøbte PC med Win7 64 bit har vi Explorer 8 installeret. På Explorer program ikonet står der (64 bit) så jeg går udfra at den så kører i 64 bit tilstand. Jeg har et problem med tilføjelsesprogammer da mange af disse - bla. netbank/adobe flash player/osv. - ikke kan installeres når Explorer køre i 64 bit version (det siger i hvert fald vor banksupport). Jeg har læst at man kan vælge at starte og køre Explorer i 32 bit version som default. Men hvordan man gør har jeg opgivet at finde ud af. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få min Explorer 8 til at køre i 32 bit på vort Win7 64 bit? På forhånd tak!
Avatar billede bycreator Nybegynder
07. april 2010 - 00:00 #1
I din start menu har du 2 internet explorer til at ligge der kan du bare vælge den som ikke hedder 64 bit mener jeg.

Men hvis du tænker på jave så har de langt om længe fået lavet en 64bit version.

http://java.com/en/download/faq/java_win64bit.xml
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2010 - 07:52 #2
du kan køre den uden tilføjelsesprogrammerne ved at trykke
start
alle programmer
tilbehør
systemværktøjer
internet explorer(ingen tilføjelsesprogrammer

du kan også hente fixwin 1.2 et portable program der måske kan rette fejlen

http://www.thewindowsclub.com/repair-fix-windows-7-vista-problems-with-fixwin-utility

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2010 - 15:29 #3
Hvis du skriver internet i  søgelinien i start, får du vist både en 32 bit og en 64 bit Interet Eksplorer. Jeg har valgt 32 bit, da jeg også havde problemer med et tlføjelsesprogram, jeg ikke kunne undvære

Søgelinien er den der ligger nederst i start, hvor der står:  Søg i alle programmer og filer
Avatar billede soil Nybegynder
07. april 2010 - 22:49 #4
Alle 3 kommentarer var gode og nyttige men samsonjens gav den simple løsning. Tak og giv et svar så får du point :o)
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2010 - 11:56 #5
Svar :-)
Avatar billede koden Novice
22. maj 2010 - 21:54 #6
ved ikke om jeg må stille spørgsmålet her...men hvorfor overhovedet bruge 64 bit versionen?
Jeg har selv begge på win 7 men kan ikke mærke nogen forskel..
Avatar billede koden Novice
22. maj 2010 - 22:46 #8
okay... så ingen betydning til privat brug som jeg læser det