Avatar billede JArndal Nybegynder
06. april 2010 - 16:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Point...

Point til dig..
Avatar billede 220661 Ekspert
06. april 2010 - 16:12 #1
Tak for det. Svar kommer her.
Avatar billede JArndal Nybegynder
06. april 2010 - 16:12 #2
Til 220661
Avatar billede zips Juniormester
06. april 2010 - 16:29 #3
Husk at skrive hvorfor der gives point og en henvisning til det spørgsmål der var stillet.
http://www.eksperten.dk/spm/906222
Avatar billede JArndal Nybegynder
06. april 2010 - 18:41 #4
hvorfor er det vigtigt? Hvis han er indforstået med det er til ham, for det, kan du så ikke være ligeglad?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. april 2010 - 18:44 #5
JArndal >> Nope, vi kan ikke bare være ligeglade.  :-)
Det er for at alle kan se det ikke er ulovlig point-overførsel....
Avatar billede vejmand Juniormester
06. april 2010 - 18:49 #6
Citat fra Brugerbetingelserne:
4.Overtrædelse af gældende regler kan medføre advarsler, karantæne (1, 7 eller 14 dage) eller deaktivering af brugerprofil. Tre advarsler medfører deaktivering af brugerprofil. Alvorlige overtrædelser, så som eksempelvis ulovlig pointoverførsel og link til ulovligheder, kan medføre øjeblikkelig deaktivering - også selv om man ikke har nogle advarsler i forvejen

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Derfor er det vigtig med reference ved point-overførsel.  :-)