Avatar billede s_brodersen Nybegynder
19. juli 2001 - 22:24 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

100 nemme point

Jeg vil have windows’ egen cd-afspiller til at ”poppe” op automatisk når jeg indsætter en cd. Den skal også automatisk begynde at spille. Hvordan gør jeg det?

Avatar billede _eksperten_ Nybegynder
19. juli 2001 - 22:27 #1
jeg hved ikke hvordan man gør det med cd\'en men når den ser cd\'en skal du bruge shell funktionen og derefter skal du bruge sendkeys funktionen !!
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. juli 2001 - 22:31 #2
hvis \"automatisk besked når CD indsættes\" er aktiveret i egenskaber for CD-rom drev (i enhedshåndtering), så skule den spille selv
Avatar billede kapla Nybegynder
19. juli 2001 - 22:32 #3
Højreklik på denne computer - egenskaber - vælg dit cdrom drev - og sæt hak i Automatisk besked, når CD indsættes
Avatar billede speedy Nybegynder
19. juli 2001 - 22:32 #4
Sådan afspilles cd\'er automatisk, når de indsættes i cd-rom-drevet.

Dobbeltklik på System i Kontrolpanel.
Klik på fanen Enhedshåndtering.
Klik på plustegnet ud for Cd-rom, klik på den enhed, du vil bruge, og klik derefter på Egenskaber.
Klik på fanen Indstillinger, og marker derefter afkrydsningsfeltet Automatisk besked, når cd indsættes.
Bemærk!

Du kan også åbne Kontrolpanel ved at klikke på Start, pege på Indstillinger og derefter klikke på Kontrolpanel. Hvis du ikke kan se det ønskede element, kan du klikke på få vist alle indstillinger i Kontrolpanel.
Denne indstilling gælder for alle cd\'er, inklusive spille-, multimedie- og lyd-cd\'er.
Hvis cd\'er ikke skal afspilles automatisk, skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Automatisk besked, når cd indsættes eller trykke på SKIFT og holde den nede, mens en cd indsættes.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. juli 2001 - 22:32 #5
Det skulle have været et svar. Hvis du har flere CD-drev, så sørg for at det rigtigte er valgt under kontrolpanel/multimedier/cd-musik
Avatar billede hotpop Novice
19. juli 2001 - 22:33 #6
højreklik på denne computer - egenskaber - enhedhedshåndtering - dobbeltklik på dit cdromdrev - under indstillinger vælger du indsæt besked når cdrom afspilles (tror jeg onk -kører XP nu og vil ikke starte winme for det..)
Avatar billede speedy Nybegynder
19. juli 2001 - 22:34 #7
Det går dælme hurtigt med svar :)

P.S. Min kommentar er kopieret direkte fra Windows Hjælp.

Jeg søgte bare på ordet CD, og så stod svaret på listen :)

/SpEeDy
Avatar billede hotpop Novice
19. juli 2001 - 22:43 #8
speedy> takker for points :)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. juli 2001 - 22:49 #9
d r hvad der sker når man skriver rigtigt svar og kalder d kommentar :-(
Avatar billede speedy Nybegynder
19. juli 2001 - 22:54 #10
hotpop> Det var ikke mig der stillede spørgsmålet :)

/SpEeDy
Avatar billede hotpop Novice
19. juli 2001 - 22:59 #11
speedy> en lille fejl :)
mrmox2> din løsning var åbenbart ikke god nok :)
Avatar billede ironlevy Nybegynder
19. juli 2001 - 23:06 #12
Undskyld jeg blander mig i de sene aftentimer men hvorfor får hotpop pointene når der er 3 før ham/hende som har givet det rigtige svar???
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. juli 2001 - 23:07 #13
næh, åbenbart :-) eller bare ikke grundig nok, der skal jo noget til at tjene 100 point
Avatar billede ironlevy Nybegynder
19. juli 2001 - 23:10 #14
Jaja det er dine point!!!
Avatar billede hotpop Novice
19. juli 2001 - 23:16 #15
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. juli 2001 - 23:18 #16
ironlevy> i sidste ende er det jo den der stiller spørgsmålet der ved hvad der har hjulpet ;-) no bad feelings
Avatar billede hotpop Novice
19. juli 2001 - 23:20 #17
mrmox2> nå vil du have de points eller beholder jeg dem selv?
Avatar billede kapla Nybegynder
19. juli 2001 - 23:21 #18
Jeg vil gerne have dem ;o)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. juli 2001 - 23:21 #19
hotpop> joda
Avatar billede hotpop Novice
19. juli 2001 - 23:23 #20
kapla0> Sorry :)
Avatar billede kapla Nybegynder
19. juli 2001 - 23:23 #21
Fair nok :)