Avatar billede allanthiim Nybegynder
03. april 2010 - 09:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fra vindows live mail til office outlook med en hotmail.dk konto.

jeg vil gerne flytte min hotmail.dk konto fra vindows live mail, til office outlook.
hvordan gør jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2010 - 09:18 #1
I mikrosoft outlook

Filer--->importer fra et program-->  opulook ekspress eller winv live mail

så går det nemt
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2010 - 09:36 #2
Fandt du ud af det ?
Avatar billede allanthiim Nybegynder
04. april 2010 - 09:57 #3
jeg har ikke prøvet endnu,da det er min mors pc det er galt med.
skal man ikke gøre andet ?
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2010 - 10:14 #4
Hvis du åber Mikrosoft Outlool-->vælger filer --->eksporter/importer-->importer fra en anden fil eller program--- og vælger importer fra outlook ekspress eller win live mail, så skulle det løse det.

Vi venter og ser. Giv lige besked
Avatar billede allanthiim Nybegynder
04. april 2010 - 10:16 #5
det prøver jeg lige ved lejlighed
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2010 - 10:17 #6
Med mindre jeg har misforstået det. Jeg er i tvivl om det du skriver med hotmail.dk

Ovenstående flytter win live mail til outlook ekspress
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2010 - 10:21 #7
rettelse:  til outlook ekspress =til Mikrosoft Outlook
Avatar billede allanthiim Nybegynder
04. april 2010 - 10:23 #8
det er en hotmail.dk emailadresse oprettet i win live mail
som skal flyttes til outlook da hun ikke vil bruge win live mail mere.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2010 - 10:32 #9
Så tvivler jeg på, at det løser det. Vil gerne høre, om det gør
Avatar billede allanthiim Nybegynder
04. april 2010 - 10:39 #10
så er der måske være en anden der kan hjælpe ?
Avatar billede allanthiim Nybegynder
05. april 2010 - 16:03 #11
Så er det gjort.
Det er ikke sån lige til at gøre,man skal hente et overførelses
program til det.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9A2279B1-DF0A-46E1-AA93-7D4870871ECF&displaylang=en
Men så er det også lige ud af landevejen.
Avatar billede allanthiim Nybegynder
06. marts 2013 - 21:35 #12
lukket