Avatar billede blood Nybegynder
19. juli 2001 - 22:14 Der er 23 kommentarer og
3 løsninger

Problem

På siden www.scriptzone.dk har jeg et lille problem.
Når man bevæger sig rundt på siden og trykker på browserens tilbage knap kommer der engang imellem et stort mellem rum mellem det øverste af siden og resten af siden.
Det skumle ved det er at der ikke er altid det kommer.
Jeg vil meget gerne have det problem til livs, så er der en/flere som kan hjælpe
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. juli 2001 - 22:21 #1
Kan sku ikke rigtig finde problemmet....
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
19. juli 2001 - 22:22 #2
Har du noget PHP der ligger og roder der imellem?
Avatar billede blood Nybegynder
19. juli 2001 - 22:23 #3
xzxzx >> Bare rolig det kommer :O)

razmuz.dk >> Nej der skulde meget gerne ikke være noget
Avatar billede zeth Nybegynder
19. juli 2001 - 22:24 #4
jeg har ikke set problemet endnu, men jeg HAR oplevet et par gange at IE og CSS fucker lidt up.. (ikke viser baggrunden osv.)..
Avatar billede euroman28 Nybegynder
19. juli 2001 - 22:24 #5
flot design
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
19. juli 2001 - 22:26 #6
Blood -> jeg kan godt se det ... det er lidt weird...

Er ret så sikker på det er noget med menuen at gøre - prøv at fjerne den, og så prøv at se om den stadig laver fejl.
Avatar billede blood Nybegynder
19. juli 2001 - 22:27 #7
euroman28 >> Takker :o)

zeth >> Hmmm Jeg prøver lige kikke lidt på mit CSS
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 22:27 #8
Jeg kan ikke se noget mellemrum!

Skummelt!

Der er overhovedet ingen problemer!
Avatar billede euroman28 Nybegynder
19. juli 2001 - 22:28 #9
IE 5.5 laver mange af den slags sjove ting
Avatar billede blood Nybegynder
19. juli 2001 - 22:29 #10
razmuz.dk >> Det burte det ikke være!

Jeg hade en anden menu på siden før og der var samme problem!
Og hvis det var menuen så ville det orange felt komme med da menuen ligger i den tabel
Avatar billede blood Nybegynder
19. juli 2001 - 22:30 #11
euroman28 >> Det gør 6.0 også :O)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2001 - 22:37 #12
Jeg kan ikke komme på din side nu, men det du beskrive kan skyldes at du
har nogle forkerte tabeller    .....</td><br>  eller  </tr><br>  hvor der altså
ikke må stå noget uden for tabelcellerne. Men det er bare et gæt....
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
19. juli 2001 - 22:38 #13
Prøv det her - tror ik\' det virker, men et forsøg værd..

I din menu.js har du følgende... Problemet kan være stien ikke er \"hel\".

if (screen.Width == 640) style = \'/delt/menu640.css\';
else if (screen.Width == 800) style = \'/delt/menu800.css\';
else if (screen.Width == 1024) style = \'/delt/menu1024.css\';
else if (screen.Width == 1280) style = \'/delt/menu1280.css\';
else if (screen.Width == 1600) style = \'/delt/menu1600.css\';
else style = \'1024menu.css\';

if (screen.Width == 640) style = \'http://www.scriptzone.dk/delt/menu640.css\';

Prøv det? ...
Avatar billede blood Nybegynder
19. juli 2001 - 22:53 #14
erikjacobsen >> Jeg har lige tjekket og det er ikke problemet

Der hvor den deler ser sårdan ud

</TR>
</TABLE>
<BR>
<TABLE WIDTH=\"750\" HEIGHT=\"200\" BORDER=\"0\" CELLSPACING=\"0\" CELLPADDING=\"0\">
<TR WIDTH=\"750\" HEIGHT=\"200\" VALIGN=\"top\">

razmuz.dk >> Burte ikke gøre nogle forskel da den automatisk laver /delt/..... om til http://www.scriptzone.dk/delt/...

Men jeg kan da godt prøve
Avatar billede blowfish Nybegynder
19. juli 2001 - 22:53 #15
razmuz.dk > det har ikke noget at sige
Avatar billede blood Nybegynder
19. juli 2001 - 22:56 #16
blowfish >> Sandt

Hvis man laver sårdan en \"</td><br>\" så flytter den automatisk <br> ned under </TABLE>
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. juli 2001 - 23:00 #17
i nogen brobsere bliver tekst og koder der står på den måde indimellem en tabel flyttet op \'over\' tabellen.
Det er ihvertfald bedre der ikke er noget.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2001 - 23:01 #18
det er nu afhængig af browser, blood .... det har billetnet dog ikke opdaget - ha ha...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2001 - 23:04 #19
Hvad er en \"brobser\" ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. juli 2001 - 23:19 #20
Du har en <div  lige før din <body. det er ihvertfald ikke sundt.

IE4  åbner en  \"Scriptzone loading\"  skærm og kommer aldrig videre.

NS6  giver hvid skærm. det betyder ret ofte at en vigtigt html kommando (som fx <table ) ikke er afsluttet

Jeg vil anbefale du retter alle de \'små\' fejl og ser om problemet er der endnu.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. juli 2001 - 23:23 #21
erikjacobsen >> :-) en browser med babser måske? Nae, de sedvanlige stavefejl.
Avatar billede olebole Juniormester
19. juli 2001 - 23:40 #22
8-)  Har du et link til en leverandør, jakoba?  =o)
Avatar billede olebole Juniormester
19. juli 2001 - 23:48 #23
blood >> Jeg kan heller ikke komme ind på din side og se den, men du mangler:
2 stk. <table>
1 stk </table>
1 stk </td>
1 stk </tr>
1 stk </a>
Derudover mangler du values på samtlige options i dine selects. Det ødelægger ikke visbarheden, men de er vigtige, hvis du agter at bruge dem til noget.
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
19. juli 2001 - 23:50 #24
Rettelse:
1 stk. <table>
2 stk </table>
1 stk <td>
1 stk <tr>
1 stk </a>
...sorry    =o)
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juli 2001 - 00:08 #25
olebole >> desværre. men du kan da få en :-)-8
Avatar billede olebole Juniormester
20. juli 2001 - 00:22 #26
*weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*  Tak for kaffe, et par bab....ehhhhhh.......en bab........en babe...!  =o)