Avatar billede mr8541 Novice
02. april 2010 - 15:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Email program der automatisk kan afsende?

Her kommer et godt spørgsmål som jeg er sikker på en aller anden herinde kan hjælpe mig med.

Jeg kunne godt bruge et email program der kan samarbejde med hotmail og/eller gmail, som kan indstilles til at afsende en specifik besked på et tidspunkt/dato jeg selv vælger.

Altså fx. at jeg laver et nyhedsbrev klar, og beder dette program sende det d. 1/5-2010 kl 10:00.... Findes et sådan email program? hvad kaldes det evt? og hvor kan jeg evt finde det henne?

Håber i forstår spørgsmålet.
Avatar billede giweo Juniormester
02. april 2010 - 16:16 #1
Prøv at google efter

MailList Controller eXtreme
Avatar billede mr8541 Novice
03. april 2010 - 23:09 #2
Hvis du vil være så venlig bare lige at skrive et enkelt ord som svar så er pointene dine LEngelhardt, det virker jo helt perfekt :-)
Avatar billede giweo Juniormester
10. april 2010 - 14:20 #3
Svar