Avatar billede Kejser85 Nybegynder
31. marts 2010 - 18:46 Der er 4 kommentarer

Defekt ekstern harddisk

hej.. Jeg har en ekstern harddisk der efter et fald fra sengebordet ikke vil starte op.
en 1000TB Seagate men pænt vigtige og MEGET vigtige filer på..
Har købt et nyt body til harddisken da jeg troede det var strømmen den var gal med, men.. det er desværre harddisken.
Den vil ikke rigtig spinne(!) hvis I forstår. den forsøger hvert andet sekund ca. at starte men kommer ingen vegne.. HVAD GØR JEG????
31. marts 2010 - 19:54 #1
... RIP...
Der skal professionelt værktøj til, for at få den i live...
Avatar billede Kejser85 Nybegynder
31. marts 2010 - 21:49 #2
FU**....  hvad koster sådan noget omtrent?!?!?
31. marts 2010 - 22:00 #3
Avatar billede Oerred Nybegynder
26. maj 2010 - 21:21 #4
Det kan slet ikke betale sig, medmindre du VIRKELIG har noget kritisk på harddisken.

En ny koster næsten ingenting: Hvis jeg var dig ville jeg se på en ny.

Du kan med fordel bruge http://eksternharddisk.dk i det henseende :-)